ازاد

ازاد

ازاد

ازاد

بسم الله الرحمن الرحیم سلام خسته مباشید موساد سراغ من هم آمد

توجه داشته باشید کپی برداری بدون ذکر نام بلاگ :(عشق معنوی)ممنوع است لطفا اینکار را نکنید بنده زحمت کشیدم زمان و هزینه گذاشتم متشکرم...

این یک روش کلاه برداری از سیستم جاسوسی غرب است مواظب باشید This is a scam

Beware of the West's spy system

برای مطالعه صحیح بدانید از ذیل بعد از به نام خدا اولین پاسخ بنده به این کلاهبردار است و ادامه ...

به نام خدا سلام گرامی بنده بیش از ده سال است با نت کار می کنم

شما بفرمایید که چطور بنده را پیدا کردید؟
دوم اینکه فارسی را چطور یاد گرفتید که معلوم شود اینطور فارسی حرف زدن شما خوب است یا نه
سوم اینکه بخاطر تجربه اینترنتی بنده افرادی که با بنده هم صحبت می شوند در محیط مجازی به سادگی نمی توانند بر روح و جسم بنده تاثیر گذار شوند
و ماهیت و هویت شخص مقابل به سادگی بر بنده اثبات نمیشود و در صورت شک کردن من حتی صدا و تصویر زنده طرف هم باعث این نمیشود که بنده باور کنم و...
اما من و شما می توانیم در محیط چت ساعتی را به گفتگو بپردازیم اگر شما امکان چت در یاهو را دارید آی دی خودتون رو بدید تا ادد کنم تا انشاالله روزی در ساعتی با هم حرف بزنیم
متشکرم...
بی خود هم ناراحت نباشید این زندگی است که بر ما رقم خورده و هر آنچه که هست باید بپذیریم و اینکه دوست باشیم یا دشمن به عقیده بنده همه چیز خدا است و جز خدا هیچ هم هیچ نیست.
----- Forwarded Message ----
From: florence floxy <dearfloxy@hotmail.com>
To: hanroosli@yahoo.com
Sent: Tuesday, January 25, 2011 17:29:19
Subject: FROM FLORENCE.
عزیز محمد،
نام من فلورانس Diop رولاند است من 23 ساله دختر، من شهروند لیبریا در غرب آفریقا، اما من در حال حاضر در سنگال که در نتیجه جنگ اتفاق می افتد که در کشور من که منجر به مرگ پدر و مادر ، در حال حاضر من اقامت زندگی می کنند در اردوگاه پناهندگان در سنگال، تصمیم گرفتم برای تماس با شما چون من احساس که شما به من کمک کند را انتخاب کنید تا قطعات خرد شده و من دوباره آزادی من از خدا می خواهم ما را به حافظ برادر ما به خصوص در مدت مشکل.
در ضمن من به دنبال کسی است که دلسوز، با محبت و دلسوز به دیگران و در دوستی، من کسی با.لطفا ارتباط قوی من می خواهم می دانم که تو بهتر و نیز به آنچه دوست دارید و دوست نداشتن تصویر خوب از جمله ساخت خود را فقط مثل من در اینجا به آن وصل شده است شما.لطفا اگر شما مراقبت به من می دانم و فقط با من نوشتن برگشت.من خوشحال خواهد شد که از شما بشنوم احساس کنم.
با احترام ،
فلورانس.
Dear Mohammad,
My name is Florence Diop Roland i am a 23 year old Girl,I citizen of Liberia in West Africa,But I currently live in Senegal as a result of war that happen in my country which lead to the death of parent,right now i reside in Refugee camp in Senegal,i decided to contact you because i have a feeling that you will help me pick up my broken pieces and regain my freedom since God want us to be our brother keeper especially in term of trouble.
Meanwhile I am looking for someone who is caring,loving and sympathetic to others and in friendship,someone i will build a strong relationship with.Please I will like to know you better and also to know what you like and dislike including your nice picture just like mine is attached here to you.Please If you cares to know me as well just feel free to write me back.I will be happy to hear from you.
Yours sincerely,
Florence.
___________________________
به نام خدا سلام
فلورانس فارسی رو خوب و قابل قبول صحبت می کنی
اما نگفتی چطور یاد گرفتی
و اینکه من رو از کجا پیدا کردی یعنی عکس من رو دیدی یا وب سایت من رو و....
یا اینکه نگفتی می تونی در یاهو با من چت کنی؟
بنده واقعا برای والدین شما متاسفم اما فلورانس یکی مثل شما پدر و مادرش را اینطور در این زمان از دست میدهد که درک اش برای هر کسی ممکن نیست یکی مثل من اون روز را باید ببیند یکی اون روز که مرگ پدر و مادر هست رو نمی بیند و خودش در جوانی از دنیا میرود... اما همه اینها یکی است و افرادی این واقعه را پشت سر می گذارند موضوع اصلی این است که شیطان چشم دیدن برتر از خویش را که انسان است ندارد و انسان را به جان انسان می اندازد و جنگ راه می افتد که همانا شهادت کسانی که ادعای این را دارند که رنگ خدایی دارند و برای خدا می جنگند اگر بر حفظ ناموس و اخلاق و به دور از هرج و مرج باشد جایگاه خوبی از جانب خداوندی دارند که کهکشانها و ستارگان را آفریده...
اگر می خواهی حالت خوب بشه با صدای نه بلند و نه بی صدا بگو خدایا شکرت همانا پدر و مادر من امانتی بودند و هدیه ای بودند از جانب تو که به سوی تو آمدند و امیدوارم مرا در زندگانی آینده یاری دهی...
می تونی از خودت عکس بزا ری؟
حالا خودت گرما را دوست داری یا سرما؟
دقیقا پدر و مادر شما چند روز یا ماه پیش از دنیا رفتند؟
لطفا به همه سوالهای من پاسخ بده
و اینکه رایانه یا کامپیوتری که با آن ایمیل میزنی را از کجا آوردی؟
فلورانس عزیز اگر می خواهی وضعیت تو در همه جا خوب باشد نماز برپا کن
اگر از خدا بخواهی جنگ تمام میشود
شما مسلمان هستید؟
بنده هم اعتقاد دارم که که خداوند به انسان بد نمی دهد و هر چه می دهد خوب است و ما فکر می کنیم به اشتباه که بد است این حکمتی است از خداوند شاید اگر عزیزان ما از دنیا نمی رفتند همگی ما جمعا به سفری می رفتیم و در آن سفر اتفاقی برای ما می افتاد که همه ما تلف می شدیم و می مردیم و این زندگی دوباره ای است برای ما که خداوند به ما عطا فرموده بنده هم نیز همانند شما عقیده دارم که هر اتفاقی می افتد از نظر چنین خداوند قدرتمندی که دنیا را آفریده می گذرد...
فلورانس عزیز ما می توانیم در یاهو صحبت کنیم اگر لازم شد به صورت صوتی هم میشود
و اینکه به من بگو مهارت شما از اینترنت چقدر است؟
و تحصیلات شما؟
و تجربه شما؟
و نحوه آشنایی شما با اینترنت؟
و اطلاعات شما سازمانهای جاسوسی همانند موساد و...
لطفا برای ادامه بیشتر صحبت جواب همه سوالهای من را بده
چقدر از وقت خودت رو با اینترنت می گذرونی
بقیه وقتت رو چیکار می کنی
خیالت راحت سعی می کنم هر وقت خواستی شنونده خوبی باشم و درد دل تو را با جان چشم بنوشم
و مطالب تو را بخوانم
و حرف بزنم
تا وقتی که خداوند یگانه بخواهد
و...
I WANT TO BUILD MY LOVE AND CONFIDENCE IN YOU.
...
From:    
florence floxy <dearfloxy@hotmail.com>  [Chat now]
...
View Contact
To:    hanroosli@yahoo.com    
عزیز من محمد،
من امیدوارم که شما در سلامت خوب هستند؟ اینجا ، در داکار سنگال است کمی گرم است. من فقط می خواهم به اطلاع شما که من از لیبریا هستم ، اما به دلیل جنگ در کشور من که منجر به مرگ پدرم و مادرم و همچنین منجر به اقامت من در اینجا در اردوگاه پناهندگان. وضعیت من در اینجا خیلی بد است. این است تنها کسی که اقامت در زندان اما مثل من انتظار برای به دست آوردن آزادی من در اسرع وقت. من هیچ بستگانی که من می توانم با زندگی را ندارند. همه اقوام ما پراکنده در گرمای جنگ اما تنها کسی که مراقبت از من هم اکنون ، به کشیش پدر جاناتان کولو. مبلغ مذهبی که استفاده از انجام نماز صبح برای ما در اردوگاه. او به من خیلی کمک کننده است در اینجا در اردوگاه.من قبل از ظهر در همان خانه با او زندگی نمی کند اما من در خوابگاه زن زندگی می کند.
دفتر شماره تلفن از پدر کشیش است ، (00221-76-488-8226). اگر با شما تماس فقط او را که می خواهید با من صحبت می کنند و او باید کسی به من در خوابگاه تماس ارسال بگویید. همانطور که از قوانین و مقررات اردوگاه هدایت ، من هیچ سمت راست خیلی چیزها ، از جمله پول و خیلی چیزهای دیگر را نداشته باشند که ناقض قانون از این کشور دارد. من می خواهم برگردم به مطالعات من چون من تنها در سال اول من قبل از این حادثه غم انگیز که من به این وضعیت منجر شد صورت گرفت به پایان رسید.
لطفا گوش کنید ، من با من بیانیه پدر و مادرم از حساب و گواهی فوت (به عنوان نزدیک ترین خویشاوندان) با من که من رفتن به ارسال به شما به زودی. در طی این مدت زندگی اش ، او مقداری پول در یک بانک پیشرو در پادشاهی متحده است که او نام من به عنوان نزدیک ترین خویشاوندان استفاده سپرده ، مبلغ مورد نظر $ 3،600،000 (سه میلیون و شش صد هزار دلار) است در حال حاضر ، چه من می خواهم شما برای انجام شده است تا اطمینان حاصل شود که این پول به حساب شما منتقل شده و همچنین به منظور آماده سازی برای من در مورد نحوه بیا و با شما زندگی می کنند ، زندگی عادی و تصمیم مطالعات.من به شما انتخاب می کنید به ادامه همان چیزی است که من مطمئن هستید که باید بپرسم و من فکر می کنم آن است که یک سوال خوب است. من دو دلیل برای انتخاب شما ، من به شما انتخاب به دلیل آن است که خدایان خواهد و من اعتقاد دارم که این رابطه جدید منجر خواهد شد شادی و سرور من. تصمیم من برای شما انتخاب می کند منظورم این نیست کسی در آفریقا را نداشته باشند ، من دو تا دایی که می بایست مراقبت از من. آنها هیچ نگرانی برای من ندارد در عوض آنها فروخته شده تمام خواص پدرم و شرکت ، Mr.Olson استیون که از امریکا و آنها پول در میان خود به اشتراک گذاشته.
با این حال شما می توانید شماره تلفن دفتر از پدر کشیش به تماس من.من انگلیسی را بطور سلیس صحبت می کنند و همچنین سعی کنید با من تماس بگیرد به طوری که ما می توانید صدای هر یک از دیگران می کنند ، من یک مقدار زیادی برای گفتن که من خواهد شد منتظر شنیدن از استفاده شما به زودی. برای شما آرزو دارم روز خوب ،
فلورانس Diop.
My dear Mohamad,
I hope  you are in good health?  Here in Dakar Senegal is little hot. I just want to inform you that I am from Liberia, but because of the war in my country which led to the death of my father and my mother and also resulted my staying here in the refugee camp. My situation here is very bad. It is just like someone staying in the prison but I am expecting to gain my freedom  as soon as possible. I do not have any relatives  who i can live with. All our relatives scattered at the heat of the war but the only person who is taking care of me now is, Reverend father Jonathan Kolo. a missionary who use to conduct morning prayer for us in the camp. He has been so helpful to me here in the camp.I am not living in the same house with him but I lives in the female hostel.
The office phone number of the Reverend father is, (00221-76-488-8226). If you call just tell him that you want to speak with me and he shall send someone to call me in the hostel. As a of the rules and regulation guiding the camp,  I don't have any right of many things, including money and many other things because it violates the law of this country. I want to go back to my studies because i only finished my first year before the tragic incident which led me into this situation took place.
Please listen, I have with me my fathers' statement of account and death certificate (as the next of kin) here with me which I am going to send to you soon. During his life time, he deposited some amount of money in a leading bank in United kingdom which he used my name as the next of kin, the amount in question is $3.6 million (Three Million, six Hundred Thousand Dollar)Now, what I want you to do is to ensure that this money will be transferred into your account and also to make preparation for me on how to come over and live with you, to continue a normal life and studies.My decision to choose you is what I'm sure you must ask and I think it is a good question. I have two reasons for choosing you, I chose you because it is Gods' will and I believe this new relationship will bring back my joy and happiness. My decision to choose you does not mean i do not have someone in Africa, I have two uncle who should have been taking care of me. They do not have any concern for me instead they sold out all my father's properties and companies to, Mr.Olson Steven who is from America and they shared the money among themselves.
However you can use the office phone number of the Reverend father to call me.I speak English fluently and also try to call me so that we can hear each others' voice, i have a lot to tell as i will be waiting to hear from you soon. I wish you a nice day,
Florence Diop.
__________________
بسمه تعالی سلام فلورانس
اصلا به سوالهای من پاسخ نمیدی
فکر کنم فارسی رو خوب متوجه نمیشی
خواهش می کنم به من حق بده
به کسی حق بده که سالها در اینترنت با افراد مختلف حرف زده و...و...و...
یک سوال:شما از کجا میدانی ؟شاید من هیچ وقت قصد ازدواج نداشته باشم..
این دوستی از کجا آمده به یکباره؟
حتما دوست داشتن یک فر باید دلایلی داشته باشه البته اون دلایل هرچه می خواهد باشد.
در مورد اطلاعات شما باید بگویم که امکانات چک کردن اطلاعات شما را ندارم
شما اسرار دارید بر تلفن
آیا شما با محیط یاهو مسنجر آشنا نیستید؟
یا امکان داشتن آن در رایانه یا کامپیوتر شما نیست؟
دلیل اینکه به سوالات بنده پاسخ نمیدهید چیست؟
شما لطف دارید نسبت به من از شما متشکرم
مگر شغل پدر شما چه بوده؟
شما میفرمایید که اونا گفتند پول باید بره به حساب یکی در کشوری دیگر
مگر میشود همینطور بی حساب کتاب پولی بر حسابی واریز شود؟
یعنی شما می خواهید:
بنده با این ایمیل ها تماس بگیرم:transferdept_accessbank@accountant.com &acbkcostumercare@aol.com
که بانک لندن است و این ایمیل ها هیچ شباهتی به ایمیل یک بانک معتبر ندارد و:
و در متن بگویم:
که شما در اردوگاه پناهندگان سنگال هستید و روش انتقال پول را که حساب پدر مرحوم شما است به شریک خارجی شما که من باشم  در کشور من و...
اصلا شما میدانید بنده در کدام کشور هستم؟
چطور شما به اقوام خود اعتماد نمی کنید و به یک غریبه که من باشم اعتماد می کنید؟
و شماره حساب و نام پدر شما  را بگویم
پدر شما دکتر بودند؟
باز تکرار می کنم شما از این واقعا ناراحت مباشید همانا هم در خواب ایشان را می بینید هم در دنیای بعد.
و ایمیل شما رو بدم بهشون برای اینکه شما تایید کنید و چطور می خواهید ثابت کنید؟
بیشتر باید در این مورد صحبت کنیم فلورانس باید به من حق بدی
خودت رو بزار جای من
حالا گمان کنیم پول اومد تو حساب من مگه شما نمی گید اونجا قوانینی دارد که نمی توانید پول را نگاهداری کنید؟
شما می دانید بنده چند سال سن دارم؟
بعد بنده چطور پول را به حساب شما بریزم؟
فلورانس این موضوع ساده ای نیست و کمی پیچیده است باید بیشتر بررسی کنی....
از تو خواهش دارم که بی تابی نکنی
هر که هستی و هر چه می کنی و هر چه خواهی کرد
خودت رو واگذار کن به خدای یگانه
متشکرم.
----- Forwarded Message ----
From: florence floxy <dearfloxy@hotmail.com>
To: hanroosli@yahoo.com
Sent: Thursday, January 27, 2011 17:55:07
Subject: DARLING PLEASE CONTACT THE BANK FOR CONFIRMATION AND POSSIBLE TRANSFER.
عزیزم محمد،
من امیدوارم که همه کاملا به خوبی با شما. این آرزو من بود برای آمدن به کشور شما است. شما در واقع زندگی من و شادی من است. من همچنین می خواهم شما را به درک کند که اتحادیه ما به خدا و مورد تایید شما از نوع شخص من می خواهم به عنوان شریک زندگی آینده من باشد. من امیدوارم که شما نمی خواهید به خیانت عشق من به تو. لطفا ، من هر فرد در مورد این پول به جز شما نگفته. بنابراین من می خواهم به شما آن را نگه دارید به عنوان راز چون از آن است که (پول) تمام چشم ها بر متر آن.من 'با استفاده از کامپیوتر کلیسا برای تو می نویسم باشد و من با نوشتن عزیزم مترجم.من زبان ، به یاد داشته باشید من شما را دوست دارم و این دلیل من آشکار تمام این اطلاعات به شما ، من شما را نا امید نیست و من انتظار دارم همان از شما است. عشق من برای شما مناسب است به تنهایی ، شما می توانید با من در میان کشیش شماره تلفن پدر +221764888226 تماس حتی اگر شما صحبت نمی کنم انگلیسی بسیار خوب ، من خوشحال خواهد شد که به شنیدن صدای تو.
من مطلع بانک در مورد برنامه های من برای ساختن یک ادعا به این پول و تنها چیزی که آنها به من گفت این است که برای شریک خارجی خواهد شد که از طرف من به دلیل پناهندگی من و قوانین این کشور ایستاده جستجو کنید. شما 20 ٪ از کل پول (در صورتی که دوست دارید) برای کمک به من و پول های باقی مانده خواهد شد شما را در هر کسب و کار از انتخاب شما سرمایه گذاری کرده اند. با این حال ، شما باید بلافاصله با این بانک اطلاعات ، شما باید آنها را به شما شریک خارجی که من و شما میخواهید بدانید که چگونه برای کمک به من برای انتقال من 3،600،000 دلار است که سپرده های پدر مرحوم من بگویید.
در اینجا اطلاعات تماس بانک :
دسترسی لندن بانک بین المللی PLC.
ایمیل : transferdept_accessbank@accountant.com یا
acbkcostumercare@aol.com
مدیر ارشد اجرایی / مدیر عامل : آقای جیمی Simmonds
تلفن : +447035931142 ، +447035938058
فکس : +447092898306
شما می توانید به این بانک راه نوشتن :
سر آقای جیمی Simmonds.
من شریک خارجی از خانم فلورانس Diop رولاند است که در اردوگاه پناهندگان سنگال.من می خواهم روش برای انتقال پول به دانستن سپرده های پدر مرحوم خود را که او بعد از خویشاوندان به حساب به حساب بانکی من در من کشور.
پاسخ شما این است که به فوریت مورد نیاز است.
این (واریز وجه شماره حساب سی / 0091180221616103 باشد.)
نام دارنده حساب در Dr.Diop رولاند اواز یا موسیقی دو است ،
تماس با ایمیل او : dearfloxy@hotmail.com
ارادتمند
تماس با آنها را در حال حاضر امکان انتقال از 3،600،000 دلار است که سپرده های پدر مرحوم من را پیدا کنید. من از 20 ٪ برای کمک به شما و 5 ٪ برای هر نوع هزینه های شما ممکن است در این انتقال را صرف ترسیم کرد.
عزیز من ، من ، خوشحالم زیرا خدا شما را انتخاب کرده به من کمک کند از این وضعیت و قول می دهم من خواهم بود فروتن و فرمانبردار به من و تو به همان اندازه شما نیاز دارید در هر زمینه ای از زندگی من به خصوص امکان سرمایه گذاری این پول را از من هنوز خیلی جوان که مسئولیت رسیدگی به آن.عنوان من به تو گفتم که قبل از این اردوگاه است درست مانند یک زندان و نماز و من رویای من این است که حرکت را از اینجا به زودی. لطفا برای تماس با بانک به طوری که پس از انتقال ، شما می توانید برخی از ارسال پول از پول برای من به ترتیب سفر من اسناد را به شما در کشور خود را تامین کند. آیا روز.منتظر دلپذیر برای پاسخ سریع شما هستم.
ارادتمند شما را دوست دارم ،
دوشیزه Diop فلورانس.
My darling Mohammad,
I hope all is perfectly well with you. It is my wish to come to your country. You are indeed my life and my happiness. I also want you to understand that our union is approved by God and you are the type of person I want to be as my future partner. I hope you are not going to betray my love for you.  Please, I've not told any person about this  money except you. Therefore I will like you to keep it as secret  because since it is (MONEY) all eyes will be on it.I'm using the church computer to write you and i write with language translator.My darling, remember I love you and this is the reason I am revealing all these information to you,i will not disappoint you and i expect the same from you. My love is for you alone,you can call me through the Reverend father phone number +221764888226 even if you don't speak english very well,i will be happy to hear your voice.
I have informed the bank about my plans to make a claim to this money and the only thing they told me is to search for a foreign partner who will stand on my behalf due to my refugee status and the laws of this country. You will have 20% of the total money (if you like) for helping me and the remaining money will be invested by you in any business of your choice. However, you should contact the bank immediately with this information, you should tell them you are my foreign partner and that you want to know how to assist me to transfer my 3.6 million dollars which is deposited by my late father.
Here is contact information of the bank:
ACCESS BANK LONDON INTERNATIONAL PLC.
EMAIL :transferdept_accessbank@accountant.com Or
acbkcostumercare@aol.com
Chief Executive Officer/Managing Director:Mr Jamie Simmonds
Tel: +447035931142,+447035938058
Fax:+447092898306
You can write to the bank this way:
Sir Mr Jamie Simmonds.
I am the foreign partner of Miss Florence Diop Roland who is in the refugee camp Senegal.I will like to know the procedure for transfering the money deposited by her late father which she is the next of kin to the account to my bank account in my country.
Your reply is urgently needed.
This is the (Deposit Account Number A/C 0091180221616103.)
The name on the account holder is Dr.Diop Roland Duo,
Her email contact:dearfloxy@hotmail.com
Yours faithfully
Contact them now to find the possibility of transferring the 3.6 million dollars which is deposited by my late father. I have mapped out 20% for your assistance and 5% for any expenses  you might spend in this transfer.
My dear, i am glad because the God has chosen you to help me out of this condition and i promise I'll be humble and obedient to you and I equally need you in every area of my life especially the possibility of investing this money since i am still too young to handle it.As i told you before, this camp is just like a prison and my prayer and my dream is to move out from here  soon. Please try to contact the bank so that after the transfer, you can send some money out of the money for me to arrange my traveling documents to meet you in your country. Have a pleasant day.waiting for your response soon.
Yours in love,
Miss Florence Diop.
____________________________________-------
 به نام خداوند بخشنده و مهربانin the name of allaah  بسم الله الرحمن الرحیم الرحیم
فلورانس عزیز سلام
نامه ای که خواسته بودی به ایمیل های بانک زدم
send mail for bank
هر کی جای من بود اینکار را نمی کرد
یک سوال از تو دارم: و آن اینکه اگر من یک انسان دیگر را دوست داشته باشم چه؟
و اینکه اگر بانک مربوطه به من پاسخ داد به زبان انگلیسی به تو میدم برای ترجمه که برای من بفرستی
انگلیسی من خوب نیست
اما در یاهو شاید بتوانیم صدای هم را بشنوی یا لا اقل آنلاین صحبت کنیم
please setup suftware yahoo messenger http://www.yahoo.com/messenger & chat you or my online miss deare Florence Diop Roland dude...
----- Forwarded Message ----
From: florence floxy <dearfloxy@hotmail.com>
To: hanroosli@yahoo.com
Sent: Friday, January 28, 2011 23:58:28
Subject: GO AHEAD AND CONTACT THE BANK.
عزیزم من محمد،
همیشه قبل از من در مورد این انتقال گفت، من در ذهن شما از کمک به من می شود و در مورد مذهب است اما همه عشق.کن در مورد درست کمک خواهد کرد اگر پول منتقل شده به حساب خود را دریافت کنید من، پس نه همه ما قطعا با هم به عنوان one.I رنج بسیار اینجا و من نیاز به بیرون آمدن از اینجا به عنوان انتقال به حساب کاربری.پس شما ساخته شده پیش بروید و نوشتن در بانک به طوری که ما می توانیم روش انتقال خود را می دانید ، لطفا به من کمک کن با تمام قلب خود را . من خواهد شد منتظر برای دیدن آنچه که بانک در پاسخ به شما خواهد شد.
مال شما از صمیم قلب.
فلورانس.
My darling Mohamad,
Ever before i told you about this transfer,i have in mind you will be of help to me and is not all about religion but all about true love.Now if would help me get the money transfered into your account,then we are definitely together as one.I have suffered so much here and i needed to come out from here as the transfer is made into your account.So go ahead and write to the bank so that we can know their transfer procedure,please help me with all your heart.I will be waiting to see what the bank responded to you.
Yours dearly.
Florence.
_____________
برای مطالعه بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید ادامه مطلب ...